Budak Nakal

Quotes of The Day

more Quotes

Thursday 8 December 2011

tak sabar !!!!


tak sabar apa tuh ? tak sabar nak pgi MELANCONG .. walaupun pgi KL je .. mwahahaha .. lame dh tak pgi KL .. dua tahun .. last saya pgi KL ialah pda thun 2009 .. huhu .. thun depan pgi KL bulan 4 .. tak sabar dh nieh weyhhhh .. huhu .. excited gile ! kalau jumpa saya , tegur2 lah yee .. mane tahu kan ? hehe .. bapak dh booked online AIR ASIA tuuuu .. kihkihkihkihkihkih .. yg pergi melancong ialah , kakak , bpk , mak and me ! sebenarnya ,saya ada 8 org adik - beradik . so , yg lain tu tinggalllah .. abang maseh sekolah .. ekk .. jap2 . saya pun maseh sekolah gakk kan ? tak taulah .. hahah .. dhlah thun depan UPSR .. ade mase jugak nak melancong -_- huhu .. gile weyhhh .. hahah .. takpe2 .. nnti aku blajar sungguh .. betul ke ? dh lahh .. aku nak pi tidoq .. haha .. 

2 comments:

Unknown said...

Niena singgah sini ye ..

Alhamdulilah dapat pegi melancong .. Niena duk umah je cuti sem ni ..

Selamat melancong ! =)

Jemput singgah blog Niena & komen ye .. =)

Minta klik semua iklan kt blog Niena ye .. (x pksa )

Wan Nurain said...

@Niena Sofea

haha .. ALHAMDULILLAH !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...