Budak Nakal

Quotes of The Day

more Quotes

Monday 14 May 2012

happy and a little bit worry

assalamualaikum ! Wahhh . Blog in ni dh berhabuk laaa : huhu takpela ..so , jom tengok apa yg menggembirakan hati ain dan apa yg menyebabkan kepala ini bingung !            sebelum papan kekunci mengatur bicara (cewahhhh) saya ingin memgumumkan apa yg menggembirakan hati gadis montel pada hari ini ! Demikian kerana sekolah saya telah mengadakan kem motivasi . Bak kata penolong kanan sekolah , kamu masih belum bangun dri tidur lagi yg membawa maksud , belum ada kesedaran diri ;( tapi , best jugak la aktiviti pada hari pertama kat kem tadi : huhu . And the bad news is , ujian bulan ni , pemahaman dan matematik saya dpt B !waaa : betapa bingungnya saya !huhu . Tak kesampaian lah hajat ku unutk mendapat lima A tambah !sepastinya mentorku akan kecewa terhadap keputusan ujian bulan ini !huuuu . Soalan dia susah gileer ! Huaaa . Somebody please help me ! Okey , setakat ini saja yg saya dpt coretkan ... Selamat berbahagia kat korang ye !                      

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...