Budak Nakal

Quotes of The Day

more Quotes

Sunday 1 January 2012

Happy new Year !






ahaha .. gambar atas tu , gambar new year aku .. muahaha .. #hudush kan ?matasepeT !

okay sekarang ni , aku nak mintak maaf jika aku ada taip apa2 yg menyakitkan hati korang dekat blog ni tau ! AMPUN TUANKU , BERIBU2 AMPUN TUANKU !  Kepada yang sama umur dengan aku tu , belajar sungguh2 ye ( 12 ) .. UPSR is coming tau ! hmm ~ mungkin tahun hadapan aku tak selalu update blog ni kott .. huuu .. ye taknya , BELAJAR habis-habisan ! boring laa belajar .. tapi , untuk kebaikan diri sendiri jugak kan ? hikhik .. Kepada yang membenci aku , teruskanlah membenci aku , fitnah lah aku , umpat lah aku , AKU DAPAT PAHALA :) terima kasih HATERS sekalian alam ! haha xD sayang koranG !!!!  mungkin tahun hadapan jugak , aku nak adakan segmen | JOM KENAL ! 
hahahah .. 

Azam aku tahun ni ialah :

  • Pakai tudung full time .. huhu
  • 5A dalam genggaman ! oww yeahhhh
  • sembayang 5 waktu 
  • puasa penuh
  • KHATAM AL-QURAN
  • BELAJAR !
  • adakan segmen untuk korang !
 hahaa .. AZAM TU AKAN TERCAPAI TAK WAHAI CIK AIN ? 

INSYAALLAH , AKAN TERCAPAI ..

BANYAK AZAM AKU .. KALAU TAK TERCAPAI JUGAK , AKU AKAN BERUSAHA LAGI!! YEAHHHHHH . TOGETHER WE STRIVE FOR THE BEST !! <---MOTO SEKOLAH AKU ! HAHA xD .. peace ! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...