Budak Nakal

Quotes of The Day

more Quotes

Thursday 5 January 2012

Belog Cik Ain BERHABUK .. HACUUUUUMMMMMMMMMMM !!!!!!!!!




wwahwahhh ! Berhabuk ke ? jom tiup ramai2 .. fouuuuuuuuuuhhhhh .. okay .. Trima kasih sbb tolong Cik Ain tiup blog yg berhabuk ni ! hikhik .. Ye taknya , UPSR lah penyebabnya kan ? BUDAK "RAJIN" .. hehe .. hmm .. rindu dengan korang blog ni .. haha .. mesti STALKER tertunggu2 entry baru kan ? KANTOI :D So , kepada korang ,, Cik Ain tidak dapat update velog ni SELALU sangat .. nanti bising pulak ORANG TUA AKU .. my mummy and abah want the best for me .. shiyerrrrrr .. HAHA ,, takpe , aku takkan boring ,, sebab orang kesayangan (anak buah) aku ada di sisi aku .. wahwah ..okay .. mungkin BULAN DEPAN .. Blog ni tidak di-UPDATE lagi .. banyak aktivi kat sekolah .. uwaaaaaaa .. MALAS AAHHH !okay .. satu permintaan dripada Cik Ain , korang doakanlah aku supaya dapat STRAIGHT A's dalam UPSR nanti taww ! sayang korang .. muahhxxsss .. xxxxxxxooooooo .. hikhik :* 

PAPAI !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...