Budak Nakal

Quotes of The Day

more Quotes

Friday, 9 December 2011

Pengalaman Ber-Hantu ku ~ LAYANNNNNNNNN



errr .. crita nye bermula mcm ni :

Kisah 1 ~: Perkhemahan di Sekolah Agama :

emmmm .. malam tu mlm yg terakhir , so saya bawalah torch light .. pastu , saya onkan torch light .. saya halakan torch light tu di hutan sebelah skolah tu kann .. so , bila torch light dihalakan di hutan , tibe2 saya ternampak muka org yg hodoh sesangat ! YA ALLAH !! rase nak pengsan jewww ! pastu saya halakan balik kat tmpat tadi kan ,, korang nak tahu apa yg terjadi ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
 muke tu tetibe je hilang ! ayoyoi !






korang mesti tengok gambo ni :
,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
jgn putus asa .. trun kat bwh lagi taww !


































































waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! terkejut tak ? kena !!!!! haha .. sorry lah ekkk .. *tengah boring ni .. 









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...