Budak Nakal

Quotes of The Day

more Quotes

Tuesday 27 December 2011

Jalan cari takut xD




hah ?? cari takut ?? sat dulu2 .. 

Alkisah ~ ~ ~  ~ Toyibbbbbbbbbb

Di  suatu ptg yang indah , dua sang puteri sedang berjalan2 di sekitar perumahan tempat mereka tinggal .. ( sang puteri ? tak layak lah ! )
Begini ceritanya : 

Aku dan kazen aku , jalan2 kat perumahan tempat tinggal aku .. err .. tentangg kazen tu , dia SLEEPOVER rmh aku la :D best cousin katakan : )
So , kami berdua jalan2 kat satu lorong .. Then , jalan tu menuju ke JALAN BESAR yang hendak menuju ke KUCHING :D
so , kami ikut la jalan tu .. pastu , die ada lorong lah .. so , kami ikut lorong yang ke-2 .. Sewaktu kami sampai di lorong tu tadi ,ada perumahan la .. kat perumahan tu , ada banyak anjing woooooo ..
salah seekor anjing tu menyalak dekat kite orang lah :D Ada seorang manusia yang mulia hatinya yg kami panggil " UNCLE " ..
Uncle tu orang cina lah .. so , die tolong kami untuk lalu di kawasan anjing2 tu tadi .. 
and then , kami teruskan perjalanan .. pastu , tiba2 je tempat tu macam asing je bagi kite orang .. kazen aku cakap , teruskan jer perjalanan .. jalan2 and pastu baru sampai rmh , update belog , makan cucur udang .. hehe ... esok kami berdue nak mengembara lagi !! papai !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...