Budak Nakal

Quotes of The Day

more Quotes

Wednesday 21 December 2011

Gembira tak tentu pasal !



Apasal aku dok gembira macam orang gila neh ? haaa .. kalau nak tahu , korang pgi kat SINI , tengok FOLLOWER LIST die .. HukHuk .. 100 suda follower aku kan ? Sebab itu lah aku SAYANG KORANG  ! muahhxx 
_______________
xoxoxoxoxoxo
________________

huhu .. 

By The way , aku nak bukak topik pasal Perampas ..

Perampas boleh dilabelkan sebagai :
_________________________________________________________________
1. Perampas Harta
2. Perampas boyfie / girlfie
3 . Perampas makanan ( ade ker )
4 . Peragut ( sama perbuatannya dengan merampas )
______________________________________________________________________

Apa kejadahnye die orang RAMPAS2 ni ? Yang label no.2 tu boleh membuatkan orang lain sakithati .. 
Janganlah rampas hubungan orang lain ye .. 
_____________________________________________________
Putus cinta , SERIBU yang menanti ( betul ke pepatah aku ni ?) hikhik 
____________________________________________________

Perampas makanan tu , macam PEMBULI di SEKOLAH .. hehe
Peragut ? korang tahu lah ape kerja si PERAGUT tu . 

Setakat ini je lah topik kali ni ! Kalau nak tahu topik yang lepas , KLIK SINI !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...