Budak Nakal

Quotes of The Day

more Quotes

Saturday 24 December 2011

Counting the days ♥



Korang jangan fikir yang bukan2 okei ? Aku bukan nak kawen pun .. haha .. Aku menghitung hari untuk pergi melancong ! ( elehh .. kat KL je ) ye . aku tau .. I MISS KL .. lame woo tak pgi KL .. ini adalah entry kedua aku taip tentang ni ! entry yang pertama tu , korang cari sndiri lah ekk ? hehe
Aku pergi KL pada bulan 5 , 30 haribulan : ) huhu .. kat sana nanti , aku nak pergi dekat TWIN TOWER and TIME SQUARE .. itu pun kalau bapak aku setuju :| mmm ~ aku nak main roller coaster lah ! wekk :PP aku tak kesah korang nak mengate apa2 tentang aku ! huahuahua . kat airport nanti , aku nak beli cokelet BANYAK2 ! ( kang jadi kuning pulak gigi aku neyh ! ) :D korang pun , kalau jumpa aku , tegur lah kei ? huhu .. Tahun depan aku UPSR , sempat jugak nak pergi melancong kan ? hehe .. takpe .. Aku pergi bulan 5 , masih banyak masa lagi nak belajar . ( itu pun kalau aku nak belajar sungguh2 ) hehe . Tahun depan , aku nak pakai tudung ! Bukan nak bajet alim lah .. itu kan perintah AGAMA .. urusan aku dengan TUHAN . okei ? huhu . Kat KL , aku nak shopping habis-habisan ! Pakai duit bapak lerr ! aku takde duit .. dah BANKRUP ! hikhik :) umm .. aku nak beli baju , seluar jeans , tudung/shawl and byk lagi ! THANKS TO ABAH , sebab die sponsor :) yeyeyeye .. mungkin aku tak update belog kot .. sebab aku dok hotel je :) nanti aku nak beli reload DIGI SOCIAL .. hehe .. dapatlah aku upload gambar :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...