Budak Nakal

Quotes of The Day

more Quotes

Friday 30 December 2011

Aku tak sabar nak sekolah ^_^v




Manusia memang pelik kan ? waktu sekolah , tak sabar nak cuti , waktu cuti , tak sabar nak sekolah pulak .. #That's me -_- huhu
okeytt .. Nama sekolah aku Sekolah Kebangsaan Abang Aing ( DON'T SAY ANYTHING ABOUT MY SCHOOL NAME ! ) Sekolah aku sudah 80 tahun tapi , bangunan nya masih TEGUH .. =) hikhik ..
Sekolah aku dirasmi kan pada 1977 :D Tarikh dan siapa yg merasmikannya aku tak ingat langsung ! hikhok .. Sekolah aku ada dua blok iaitu BLOK A dan BLOK B .. Aku tahun depan , (2012) jadi SENIOR kat sekolah tu . hihik :D Boleh lah aku buli budak2 kecik kan ? hihi
Guru Besar kat sekolah tu , BAPAK AKU SENDIRI =) yei !
Kat sekolah , aku memang PEMALU .. tapi aku rapat dengan cikgu Bahasa Malaysia dan cikgu Math aku .. sayang die orang !! huhu .. best teacher .. hokhok ! Sekolah aku start pukul pukul 7:00 setiap hari .. best kan ? dapatlah akhir sikettt aku bangun :) Waktu balik pon awal jugak :) Hari isnin sampai selasa pukul 12: 50 .. hari rabu - khamis pukul 12:20 and hari jumaat 11:20 .. hikhik !

okeytt lah ! Setakat ini jerr aku bercerita .. mengantuk pule korang baca entry ni ye dakk ?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...