Budak Nakal

Quotes of The Day

more Quotes

Wednesday 2 November 2011

hmm ~

eee .. seronok da jak kmk kat kem pemantapan sahsiah dan diri yaaa .. rindu  ngn kwn2 baru kat cnun !! hmm .. sedihnya .. semoga dpt berjumpa ngn cdak gik lahhh .. org ya ialah : #hazimah , Nurin , Tini , and byk gik :( ada laaa org ya tek nak , dh nya dpt KAWAN BARU , alu lupak ngn kita .. dekat ada jarak nya ngn kitaaa .. xjuak mok tegur .. cmya kau molah aku ouhhh ? xpaaa .. sakit ati bah .. aku tauklah alasan kau mesti cmtok :-

"xkanlah kmk mok lyn ktk 24 jam :3"


yahhhh // ko tek kacakkkkkkkkkkkkk ? elehhhh .. muka ko diat ! mentang2 kau ya POPULAR , CANTIK , and whatever , aku da tiga ayat  untuk kau :

1 : Ko tek KACAKKKKK ?
2 : Aku sakit ati bah 
3 : aku bencik kau ! 




sekian ,.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...